niedziela, 1 marca 2015

O świcie






5 komentarzy:

  1. Dzięki za powiadomienie! :*
    Matko, uwielbiam słońce! Czy wschodzi, czy zachodzi - zawsze jest piękne! Mniej mi się podoba fakt, że tak grzeje... Ale jest śliczne. Ach, i ostatnie zdjęcie... Przepiękne jest! Chyba najładniejsze - znaczy, po tym drugim! To drugie jest, a przynajmniej mnie się tak wydaje, takie... profesjonalne. Mega! :D
    Ogólnie bardzo fajna notka! :D

    Pozdrawiam - Andzik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspomnień czar....
    Łezka się w oku kręci... ;)

    Pięknie!

    Pozdro;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! *.* Uwielbiam wschody i zachody słońca! ^^
    A pociągi to widuję zdecydowanie za często. :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają zdjecia, a szczególnie te z mgła. Może dlatego, ze ja mgłę uwielbiam... a mgła kojarzy mi się z damonem... i wszystko jasne XD
    Zdjęcia robione w twojej okolicy?:D

    OdpowiedzUsuń