piątek, 20 lutego 2015

Witajcie!

            Nie jest to blog pisarski.
            Nie jest to blog poetycki.
            Ani nie jest to blog szafiarki.
            Nie, ja fotografuję.
            Czasem.
            Amatorsko.
            To moje hobby.
            Nie, nie mam Canona.
            Nikona też nie.
            Ani kilku obiektywów.
            Nie mam nawet serii filtrów.
            Za to mam oldschoolową lustrzankę.

            Mam swoją pasję.





         

             I chcę się nią z Wami podzielić.

            Czy się uda? Nie wiem.
            Ale się postaram



         

3 komentarze:

  1. Jakie śliczne! ^^ U mnie aż takiej zimy chyba nie było... No, może co najwyżej przez kilka skromnych dni.
    Będę wpadać, informuj o nowych postach, proszę. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ;)
    No, prawie jak u Nas! Musisz moja droga koniecznie się z nami zabrać, przydałby się Nam taki dobry fotograf na trasie ;)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia! Jak się okazuje, zima też ma swoje uroki... chociaż zdecydowanie wolę patrzeć na Twoje zdjęcia niż wychodzić na mróz. ^^ Swoją drogą, bardzo fajny pomysł z tym blogiem! W miarę możliwości będę obserwować i, jeśli to nie problem, proszę o informowanie mnie o postach. ^^

    Pozdrawiam - Andzik

    P.s. Drugie zdjęcie... maaaagia! *o*

    OdpowiedzUsuń